Wednesday 28 September 2011

*BERMULA NYA HIDUP BARU*

yeah...knapew aku ckap BERMULA NYA HIDUP BARU???
bukan sbab aku mati hidup semula
tapi aku dah dapat cinta baru...hehehehe
suka nih..kenal dalam facebook jek(dah lma knal)
tadi lpak kat dataran..ada makan-2 penutup raya
bandi amuk datang wooo....tapi aku x tgok pon
aku gi makan jek...pastu lpak-2 jap ngan member
masa lepak-2 tuh ada orang tegor aku..aku x beberapa cam
aku ingatkan sapew...rupa-rupanya NaNaa Ez'waNiey
aku pon terkejot jgak...terpegun aku tgok muka dia
teros tangkap cintan ngan dia...hehehehe malulah 
balik tros on9 facebook...dia tgor aku..dia Imchat tros bag no 
dia kat aku
aku tnya nak buat apew bag no??dia nak knal-2 ngan aku
aku pon layan kan jelah...malu lah laki kena usha nih
chat punya chat punya chat
aku ajk buat relationship..ngam-2 dia tgah single..lagi 
cerah masa depan aku ngan dia 
hehehhee...couple tuh x tau lah bila...yg penting skang 
aku ngan dia dah macam kpel
sweet doe..hari yang paling bahagia dlam hidup aku <3
ok lah...klau ada papew citew nt aku update lag blog...ok bye

No comments:

Post a Comment