Saturday 24 September 2011

CERITERA 25/09

i'm back....
Nak citew ckit ah pasal rutin seharian aku ari ni
aku tidow lmbat smlam dlam kol 4 sbab buat blog baru nih
kol 12 tgah ari baru aku bngon tidow...nasib baik tersedor
klau x sedor2??alamatnya,7 kaki ke dlam(HAHAHAHA)
bangon tidow jek tros angkat kain baju pastu gi buang sampah jap
dengan x sempat mandi nya tros jek landing dpan tv...
tgok citew apew tah aku x tau.....last-2,tv yang tgok aku
blurrrr..bngon kol 3 tros merayau jlan-2 cari membew2
yang si anak mangin aku call bapew bnyk kali x angkat
(panaz jek hati)nak menyirap tahap gaban tros aku gi umah dia
sampai jek umah dia,dia tgah membongkang
kejot dia bangon tros ajk dia lepak tasik-kat kj
balik maghrib..(masa setan/jin kuar lak tuh)
sampai jek umah tros rehat
kol 8.00 malam gi gunting rambot kat Ting Saloon..
amik kow...dia potong mcam cibet!!! pendek gila
tapi x pew...aku suka sebab kemas...baru nmpk rambot budak skolah
lpas tuh merayau 2 org ngan aqil gi nirwana usha2 awek
tapi hampeh......sorang pon x dpat
tros gi pot black main snooker...tgok abg aku dah call tros lah balik
alhamdulilah selamat sampai di rumah...dan skang aku tgah update post nih...x tau lah kol bapew lak nak tidow mlam minggu nih
rasanya nak edit ckit blog capok aku nih...cari bnde2 pelik
belajar bnde baru....ok nih jelah yg boley aku tulis
buat karangan pon x dew panjang nih....(HAHAHAHA)
next time aku update lagi blog lain...BYE-2
JGAN LUPA FOLLOW BLOG NIH EAH <3

No comments:

Post a Comment