Wednesday 12 October 2011

*AKU PUN X TAU LAH APEW NAK JADI NGAN HIDUP AKU*

ARRGGGGGGHHHHHHHHHHH..........macam-2 dugaan yg aku jumpa dlam hidup aku....lepas satu satu bnde terjadi
1)lupakan sajer yg aku nih ada kpel ngan sapew-2 sbab skang nih aku rasa lebih baik aku single....kpel x sampai sebulan dia dah ada laki lain...hati mana x sakit tgok gambo dia ngan budak laki???
2)dia block aku kat FB???aku pon x tahu knapew...klau boley aku borak ngan budak tuh
satu soalan jek aku tnya apa salah yang aku buat sampai kau block aku???
tanpa sebab kot dia block aku dan mungkin ada sebab tertentu
3)apa yang aku mintak semua x dapat dari parents aku...aku x mintak bnyk lah kan...aku nak mintak motor tok aku sendiri jek....nih x...mandang jek guna motor abg aku x pon motor ayah aku...x pon menumpang ngan kawan baik aku...
save ckit duit x payah nak ngisi minyak or repair-2 motor nih...hahahaha
tapi serious lah aku memang nak motor lpas dapat result PMR nih...pleaseeeeeeeee

daha lama aku x post apew-2 kan...hehehhee sorry geng
busy ckit ngan masalah peribadi...nak pikir tu lah ni lah
haishhh dunia owh dunia
CHALO

No comments:

Post a Comment