Thursday 24 November 2011

KERAMAT CINTA

ASALAMUALAIKUM....


actually aku x tau nak post apa
saje jek nak update blog usang nih


ehem-2 dah sebulan aku bersama dgan si dia
percintaan bermula pada 20/10/2011
maknanya 20/11/2011 nih genap sebulan
tarikh 20/11/2011 tuh ada 2 makna
1:genap sebulan dgan si dia
2:sepupu aku khawin
sampai skang aku ceria bahagia dgan si dia
x pernah perang besor-2
klau gadoh salah faham tuh pernah lah
tapi dah x dew lagi
sebab aku dah ajor dia erti saling faham memahami
cinta dia sampai mati meyh
hope cinta aku ngan si dia berkekalan sampai
akhir hayat...amin
dia lah awek yg paling istimewa dlam idup aku
bawak jalan naik motorcross an
gi kemelah lagi tuh
awek pertama aku bawak jalan gi melaka
gi bandor sama-2
hanya tuhan saja tau betapa happy nya aku hidup
dgan dia


BE COOL
BE PERFECT
BE PATIENT.....CHALOWW

No comments:

Post a Comment